نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش کارآفرینی طراحی الگوی آموزش کارآفرینی برای موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 62-77]
  • آموزش نقشه مفهومی عوامل موثر برآموزش نقشه مفهومی درارتقائ آموزش زبان دوم دانش آموزان دوره متوسطه با تاکید بر رویکرد ارتباطی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 105-117]
  • آموزش‌وپرورش الگوی مفهومی نقشه ی جامع فرهنگی نظام آموزش‌وپرورش ایران نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 200-220]
  • آموزش و پرورش اعتبارسنجی مدل استقرار مدیریت ناب در آموزش و پرورش از نظر متخصصان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 1-16]
  • آموزش و پرورش ارائه مدل بومی مدیریت عملکرد با رویکرد توسعه منابع انسانی در آموزش و پرورش استان تهران [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 1-12]
  • آموزش و پرورش میزان تناسب ابعاد و مؤلفه‌های مدل توسعه سرمایه فکری در مدارس ابتدایی کشور از نظر متخصصان علوم تربیتی و آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 185-199]
  • آینده‌نگری ارائه الگوی مفهومی توسعه عملکرد منابع انسانی با رویکرد آینده‌پژوهی (مطالعه بنیاد مستضعفان) [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 1-21]

ا

  • اخلاق ارائه الگوی اخلاق حرفه ای معلمان (پژوهش کیفی) مورد مطالعه: دبیران متوسطه اول آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 164-183]
  • اخلاق حرفه‌ای ارائه الگوی اخلاق حرفه ای معلمان (پژوهش کیفی) مورد مطالعه: دبیران متوسطه اول آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 164-183]
  • ارتباطی مهم ترین مولفه های یک مدل اثر بخش برای مدیران دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش استان لرستان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 158-184]
  • ارزیابی عملکرد ارائه مدل بومی مدیریت عملکرد با رویکرد توسعه منابع انسانی در آموزش و پرورش استان تهران [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 1-12]
  • ارزشها و اعمال اخلاقی بررسی و استخراج عناصر تشکیل دهنده حکمت سازمانی و ارزیابی آن با استفاده از متد MCDM فازی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 90-107]
  • اطلاع رسانی اسناد طراحی فرایند سازماندهی و اطلاع‌رسانی اسناد با کمک سیستم مدیریت اسناد در آرشیو ملی ایران [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 141-152]
  • اعتبار سنجی اعتبارسنجی مدل استقرار مدیریت ناب در آموزش و پرورش از نظر متخصصان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 1-16]
  • اعضای هیأت علمی طراحی الگوی اخلاق حرفه ای اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 184-200]
  • الگوی اخلاق حرفه‌ای طراحی الگوی اخلاق حرفه ای اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 184-200]
  • الگوی مفهومی الگوی مفهومی نقشه ی جامع فرهنگی نظام آموزش‌وپرورش ایران نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 200-220]
  • الگوهای برنامه درسی اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی سواد رسانه ای دردانشگاه فرهنگیان [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 108-129]
  • امنیت طراحی الگوی امنیت فرهنگی در توسعه پایدار [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 22-39]
  • امنیت فرهنگی طراحی الگوی امنیت فرهنگی در توسعه پایدار [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 22-39]
  • انتخاب منابع انسانی شناسایی عوامل موثر بر بهبود انتخاب منابع انسانی در آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 147-163]
  • اولویت شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های مدیریت منابع انسانی پایدار مؤثر بر توسعه صنعت خودرو ایران [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 171-192]

ب

  • برنامه درسی اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی سواد رسانه ای دردانشگاه فرهنگیان [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 108-129]
  • برنامه درسی سواد رسانه ای اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی سواد رسانه ای دردانشگاه فرهنگیان [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 108-129]
  • بهسازی مدرسه بررسی نقش میانجی بهسازی مدرسه در رابطه بین مشارکت اولیا با کیفیت آموزشی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 68-89]

پ

  • پایداری؛ منابع انسانی شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های مدیریت منابع انسانی پایدار مؤثر بر توسعه صنعت خودرو ایران [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 171-192]

ت

  • تحلیل رفتگی دانشجویان طراحی و اعتبار سنجی مدل تاثیر کیفیت خدمات آموزشی بر تحلیل رفتگی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه های استان اردبیل) [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 118-148]
  • تحلیل رگرسیون چندگانه طراحی الگوی آموزش کارآفرینی برای موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 62-77]
  • تسهیم دانش رابطه جامعه یادگیرنده حرفه‌ای با نوآوری سازمانی با میانجی‌گری تسهیم دانش به منظور ارائه مدل در دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 30-43]
  • تغییر سازمانی الگویابی ساختاری نواندیشی بر تغییر سازمانی با نقش میانجی خلاقیت مدیران مدارس [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 95-107]
  • تفکر بررسی و استخراج عناصر تشکیل دهنده حکمت سازمانی و ارزیابی آن با استفاده از متد MCDM فازی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 90-107]
  • توانایی‌های شخصیتی مهم ترین مولفه های یک مدل اثر بخش برای مدیران دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش استان لرستان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 158-184]
  • توانایی های هوشی و فکری مهم ترین مولفه های یک مدل اثر بخش برای مدیران دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش استان لرستان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 158-184]
  • توسعه پایدار طراحی الگوی امنیت فرهنگی در توسعه پایدار [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 22-39]
  • توسعه سازمانی ارائه الگوی مفهومی توسعه عملکرد منابع انسانی با رویکرد آینده‌پژوهی (مطالعه بنیاد مستضعفان) [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 1-21]
  • توصیف اسناد طراحی فرایند سازماندهی و اطلاع‌رسانی اسناد با کمک سیستم مدیریت اسناد در آرشیو ملی ایران [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 141-152]

ج

  • جامعه یادگیرنده حرفه‌ای رابطه جامعه یادگیرنده حرفه‌ای با نوآوری سازمانی با میانجی‌گری تسهیم دانش به منظور ارائه مدل در دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 30-43]

ح

  • حکمت سازمانی بررسی و استخراج عناصر تشکیل دهنده حکمت سازمانی و ارزیابی آن با استفاده از متد MCDM فازی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 90-107]

خ

  • خبرگان و متخصصان اعتبارسنجی مدل استقرار مدیریت ناب در آموزش و پرورش از نظر متخصصان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 1-16]
  • خلاقیت الگویابی ساختاری نواندیشی بر تغییر سازمانی با نقش میانجی خلاقیت مدیران مدارس [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 95-107]
  • خلاقیت و و ذکاوت بررسی و استخراج عناصر تشکیل دهنده حکمت سازمانی و ارزیابی آن با استفاده از متد MCDM فازی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 90-107]
  • خودشیفتگی طراحی و تبیین الگوی عوامل مؤثر بر خودشیفتگی مدیران با تأکید بر حالت نظارتی(مطالعه موردی مدیران دانشگاه پیام نور) [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 153-170]

د

  • دانش آموزان دوره متوسطه عوامل موثر برآموزش نقشه مفهومی درارتقائ آموزش زبان دوم دانش آموزان دوره متوسطه با تاکید بر رویکرد ارتباطی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 105-117]
  • دانشگاه آزاد اسلامی طراحی الگوی اخلاق حرفه ای اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 184-200]
  • دانشگاه فرهنگیان اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی سواد رسانه ای دردانشگاه فرهنگیان [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 108-129]
  • دانشگاه‌های فرهنگیان تدوین الگوی توسعه فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه فرهنگیان (رویکرد آمیخته) [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 118-140]
  • دوره دوم متوسطه طراحی محیط یادگیری تحولی: مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 81-104]

ذ

  • ذهنیت انعکاسی واکاوی فلسفی ذهنیت پنج گانه مدیران آموزش عالی در دانشگاه آزاد اسلامی (مطالعه موردی: استان های تهران و البرز) [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 40-67]
  • ذهنیت تحلیلی واکاوی فلسفی ذهنیت پنج گانه مدیران آموزش عالی در دانشگاه آزاد اسلامی (مطالعه موردی: استان های تهران و البرز) [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 40-67]
  • ذهنیت جهانی واکاوی فلسفی ذهنیت پنج گانه مدیران آموزش عالی در دانشگاه آزاد اسلامی (مطالعه موردی: استان های تهران و البرز) [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 40-67]
  • ذهنیت عملگرا واکاوی فلسفی ذهنیت پنج گانه مدیران آموزش عالی در دانشگاه آزاد اسلامی (مطالعه موردی: استان های تهران و البرز) [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 40-67]
  • ذهنیت مشارکتی واکاوی فلسفی ذهنیت پنج گانه مدیران آموزش عالی در دانشگاه آزاد اسلامی (مطالعه موردی: استان های تهران و البرز) [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 40-67]

ر

  • رویکرد ارتباطی عوامل موثر برآموزش نقشه مفهومی درارتقائ آموزش زبان دوم دانش آموزان دوره متوسطه با تاکید بر رویکرد ارتباطی [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 105-117]

س

  • سازمان طراحی و تبیین الگوی عوامل مؤثر بر خودشیفتگی مدیران با تأکید بر حالت نظارتی(مطالعه موردی مدیران دانشگاه پیام نور) [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 153-170]
  • سیاستگذاری فرهنگی الگوی مفهومی نقشه ی جامع فرهنگی نظام آموزش‌وپرورش ایران نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 200-220]
  • سرمایه انسانی ارائه الگوی مفهومی توسعه عملکرد منابع انسانی با رویکرد آینده‌پژوهی (مطالعه بنیاد مستضعفان) [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 1-21]
  • سیستم مدیریت اسناد طراحی فرایند سازماندهی و اطلاع‌رسانی اسناد با کمک سیستم مدیریت اسناد در آرشیو ملی ایران [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 141-152]

ش

  • شایستگی‌های حرفه‌ای ارایه مدل کیفی شایستگی های حرفه ای مدرسان دانشگاه علمی کاربردی کشور [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 129-146]
  • شایستگی‌های فرا وظیفه‌ای ارایه مدل کیفی شایستگی های حرفه ای مدرسان دانشگاه علمی کاربردی کشور [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 129-146]
  • شایستگی‌های وظیفه‌ای ارایه مدل کیفی شایستگی های حرفه ای مدرسان دانشگاه علمی کاربردی کشور [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 129-146]

ص

  • صنعت خودرو شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های مدیریت منابع انسانی پایدار مؤثر بر توسعه صنعت خودرو ایران [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 171-192]

ط

  • طراحی الگو طراحی الگوی آموزش کارآفرینی برای موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 62-77]

ع

  • عملکرد ارائه مدل بومی مدیریت عملکرد با رویکرد توسعه منابع انسانی در آموزش و پرورش استان تهران [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 1-12]
  • عملکرد حرفه‌ای شناسایی عوامل موثر بر بهبود انتخاب منابع انسانی در آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 147-163]
  • عملکرد سازمانی طراحی و تبیین الگوی عوامل مؤثر بر خودشیفتگی مدیران با تأکید بر حالت نظارتی(مطالعه موردی مدیران دانشگاه پیام نور) [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 153-170]
  • عملکرد کارکنان ارائه الگوی مفهومی توسعه عملکرد منابع انسانی با رویکرد آینده‌پژوهی (مطالعه بنیاد مستضعفان) [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 1-21]

ف

  • فرایندهای سازمانی طراحی فرایند سازماندهی و اطلاع‌رسانی اسناد با کمک سیستم مدیریت اسناد در آرشیو ملی ایران [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 141-152]
  • فرهنگ کارآفرینی تدوین الگوی توسعه فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه فرهنگیان (رویکرد آمیخته) [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 118-140]

ک

  • کارآفرینی تدوین الگوی توسعه فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه فرهنگیان (رویکرد آمیخته) [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 118-140]
  • کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی الگوی آموزش کارآفرینی برای موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 62-77]
  • کیفیت آموزشی بررسی نقش میانجی بهسازی مدرسه در رابطه بین مشارکت اولیا با کیفیت آموزشی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 68-89]
  • کیفیت خدمات آموزشی طراحی و اعتبار سنجی مدل تاثیر کیفیت خدمات آموزشی بر تحلیل رفتگی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه های استان اردبیل) [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 118-148]

م

  • محیط یادگیری طراحی محیط یادگیری تحولی: مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 81-104]
  • مدارس ابتدایی میزان تناسب ابعاد و مؤلفه‌های مدل توسعه سرمایه فکری در مدارس ابتدایی کشور از نظر متخصصان علوم تربیتی و آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 185-199]
  • مدیران طراحی و تبیین الگوی عوامل مؤثر بر خودشیفتگی مدیران با تأکید بر حالت نظارتی(مطالعه موردی مدیران دانشگاه پیام نور) [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 153-170]
  • مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واکاوی فلسفی ذهنیت پنج گانه مدیران آموزش عالی در دانشگاه آزاد اسلامی (مطالعه موردی: استان های تهران و البرز) [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 40-67]
  • مدیریت عملکرد ارائه الگوی مفهومی توسعه عملکرد منابع انسانی با رویکرد آینده‌پژوهی (مطالعه بنیاد مستضعفان) [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 1-21]
  • مدیریت عملکرد ارائه مدل بومی مدیریت عملکرد با رویکرد توسعه منابع انسانی در آموزش و پرورش استان تهران [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 1-12]
  • مدیریت فرهنگی الگوی مفهومی نقشه ی جامع فرهنگی نظام آموزش‌وپرورش ایران نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 200-220]
  • مدیریت ناب اعتبارسنجی مدل استقرار مدیریت ناب در آموزش و پرورش از نظر متخصصان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 1-16]
  • مدیریت و رهبری) مهم ترین مولفه های یک مدل اثر بخش برای مدیران دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش استان لرستان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 158-184]
  • مدل اعتبارسنجی مدل استقرار مدیریت ناب در آموزش و پرورش از نظر متخصصان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 1-16]
  • مدل اثربخشی مهم ترین مولفه های یک مدل اثر بخش برای مدیران دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش استان لرستان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 158-184]
  • مدل توسعه سرمایه فکری میزان تناسب ابعاد و مؤلفه‌های مدل توسعه سرمایه فکری در مدارس ابتدایی کشور از نظر متخصصان علوم تربیتی و آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 185-199]
  • مشارکت اولیا بررسی نقش میانجی بهسازی مدرسه در رابطه بین مشارکت اولیا با کیفیت آموزشی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 68-89]
  • معادلات ساختاری طراحی الگوی اخلاق حرفه ای اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 184-200]
  • معلّمان ارائه الگوی اخلاق حرفه ای معلمان (پژوهش کیفی) مورد مطالعه: دبیران متوسطه اول آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 164-183]
  • مقایسات زوجی طراحی الگوی آموزش کارآفرینی برای موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 62-77]
  • مهارت های بین فردی شناسایی و اولویت بندی مهارت های رهبران آموزشی مدارس [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 108-124]
  • مهارت های حرفه ای-تخصصی شناسایی و اولویت بندی مهارت های رهبران آموزشی مدارس [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 108-124]
  • مهارت های ذهنی-رفتاری شناسایی و اولویت بندی مهارت های رهبران آموزشی مدارس [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 108-124]
  • مهارت های رهبری شناسایی و اولویت بندی مهارت های رهبران آموزشی مدارس [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 108-124]
  • مهارت های سازمانی شناسایی و اولویت بندی مهارت های رهبران آموزشی مدارس [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 108-124]
  • مهارت‌های (کاربردی مهم ترین مولفه های یک مدل اثر بخش برای مدیران دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش استان لرستان [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 158-184]

ن

  • نظام آموزش عالی طراحی و اعتبار سنجی مدل تاثیر کیفیت خدمات آموزشی بر تحلیل رفتگی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه های استان اردبیل) [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 118-148]
  • نظام آموزش و پرورش ارائه الگوی اخلاق حرفه ای معلمان (پژوهش کیفی) مورد مطالعه: دبیران متوسطه اول آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 164-183]
  • نظریه داده بنیاد طراحی محیط یادگیری تحولی: مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 81-104]
  • نظریه داده بنیاد تدوین الگوی توسعه فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه فرهنگیان (رویکرد آمیخته) [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 118-140]
  • نواندیشی الگویابی ساختاری نواندیشی بر تغییر سازمانی با نقش میانجی خلاقیت مدیران مدارس [دوره 16، شماره 2، 1399، صفحه 95-107]
  • نوآوری شناسایی عوامل موثر بر بهبود انتخاب منابع انسانی در آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 147-163]
  • نوآوری سازمانی رابطه جامعه یادگیرنده حرفه‌ای با نوآوری سازمانی با میانجی‌گری تسهیم دانش به منظور ارائه مدل در دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 30-43]

و

  • واکاوی فلسفی واکاوی فلسفی ذهنیت پنج گانه مدیران آموزش عالی در دانشگاه آزاد اسلامی (مطالعه موردی: استان های تهران و البرز) [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 40-67]

ی

  • یادگیری بررسی و استخراج عناصر تشکیل دهنده حکمت سازمانی و ارزیابی آن با استفاده از متد MCDM فازی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 90-107]
  • یادگیری تحولی طراحی محیط یادگیری تحولی: مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 3، 1399، صفحه 81-104]