نمایه نویسندگان

آ

  • آبدری، حدیثه عوامل موثر برآموزش نقشه مفهومی درارتقائ آموزش زبان دوم دانش آموزان دوره متوسطه با تاکید بر رویکرد ارتباطی [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 105-117]
  • آزما، فریدون طراحی الگوی آموزش کارآفرینی برای موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 62-77]
  • آقاداوودجلفایی، دکتر سید رسول طراحی و تبیین الگوی عوامل مؤثر بر خودشیفتگی مدیران با تأکید بر حالت نظارتی(مطالعه موردی مدیران دانشگاه پیام نور) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 153-170]

ا

  • احقر، قدسی طراحی الگوی اخلاق حرفه ای اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 184-200]
  • احمدی، امینه شناسایی عوامل موثر بر بهبود انتخاب منابع انسانی در آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 147-163]
  • احمدی، غفور بررسی و استخراج عناصر تشکیل دهنده حکمت سازمانی و ارزیابی آن با استفاده از متد MCDM فازی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 90-107]
  • احمدی، مسعود شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های مدیریت منابع انسانی پایدار مؤثر بر توسعه صنعت خودرو ایران [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 171-192]
  • احمدبیگی، علیرضا شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های مدیریت منابع انسانی پایدار مؤثر بر توسعه صنعت خودرو ایران [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 171-192]
  • ایزدی، مهشید طراحی محیط یادگیری تحولی: مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 81-104]
  • اسد، حمیدرضا شناسایی ابعاد، مولفه‌ها و شاخص‌های ارتقاء مهارتهای مدیریتی مدیران شرکت مترو در قالب یک الگوی مفهومی و پارادایمی [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 35-56]
  • اسدی، فاطمه ارائه الگوی اخلاق حرفه ای معلمان (پژوهش کیفی) مورد مطالعه: دبیران متوسطه اول آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 164-183]
  • اسفندیاری، ساناز واکاوی فلسفی ذهنیت پنج گانه مدیران آموزش عالی در دانشگاه آزاد اسلامی (مطالعه موردی: استان های تهران و البرز) [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 40-67]
  • اسماعیل پور، حسن شناسایی عوامل محیطی مؤثر بر اتخاذ استراتژی‌های مدیریت خلأهای نهادی در بازارهای درحال‌توسعه [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 1-13]
  • اصغری نژاد، سیمین بررسی تأثیر ارزیابی عملکرد بر بهبود عملکرد شغلی با نقش میانجی توانمندسازی معلمان ابتدایی [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 28-40]
  • اولادیان، معصومه الگوی فرآیند خطی‌مشی‌گذاری در نظام آموزش عالی کشور [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 44-65]
  • اولادیان، معصومه ارائه الگوی نظام آموزش عالی بر اساس فرآیند توسعه منابع انسانی [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 41-56]

ب

  • باب الحوائجی، فهیمه طراحی فرایند سازماندهی و اطلاع‌رسانی اسناد با کمک سیستم مدیریت اسناد در آرشیو ملی ایران [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 141-152]
  • باقری، مهدی شناسایی عوامل موثر بر بهبود انتخاب منابع انسانی در آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 147-163]
  • براتعلی، مریم شناسایی مؤلفه‌های اثرگذار بر تدریس اثربخش معلمان ( مطالعه موردی: معلمان ریاضی در دوره متوسطه) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 13-29]
  • بنی اسدی، نازنین ارایه مدل کیفی شایستگی های حرفه ای مدرسان دانشگاه علمی کاربردی کشور [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 130-145]
  • بهلولی، نادر بررسی و استخراج عناصر تشکیل دهنده حکمت سازمانی و ارزیابی آن با استفاده از متد MCDM فازی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 90-107]

پ

  • پرسته قمبوانی، فاطمه واکاوی فلسفی ذهنیت پنج گانه مدیران آموزش عالی در دانشگاه آزاد اسلامی (مطالعه موردی: استان های تهران و البرز) [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 40-67]
  • پورحسینی، ابراهیم شناسایی عوامل مؤثر بر اخلاق حرفه‌ای مدیران مدارس ابتدایی سازمان آموزش‌وپرورش استان لرستان [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 70-81]
  • پورحسینی، ابراهیم مهم ترین مولفه های یک مدل اثر بخش برای مدیران دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش استان لرستان [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 158-184]
  • پوشنه، کامبیز طراحی محیط یادگیری تحولی: مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 81-104]

ت

  • تجری، طیبه طراحی الگوی آموزش کارآفرینی برای موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 62-77]
  • تقوایی یزدی، مریم طراحی و اعتبار سنجی مدل تاثیر کیفیت خدمات آموزشی بر تحلیل رفتگی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه های استان اردبیل) [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 118-148]

ج

  • جهانیان، رمضان ارائه الگوی مفهومی توسعه عملکرد منابع انسانی با رویکرد آینده‌پژوهی (مطالعه بنیاد مستضعفان) [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 1-21]
  • جهانیان، رمضان طراحی الگوی امنیت فرهنگی در توسعه پایدار [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 22-39]
  • جهانیان، رمضان اعتبارسنجی مدل استقرار مدیریت ناب در آموزش و پرورش از نظر متخصصان [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
  • جهانیان، رمضان ارائه الگوی توسعه کارآفرینی آموزشی در آموزش عالی [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 66-80]
  • جهانیان، رمضان میزان تناسب ابعاد و مؤلفه‌های مدل توسعه سرمایه فکری در مدارس ابتدایی کشور از نظر متخصصان علوم تربیتی و آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 185-199]
  • جهرمی، مسیح اله بخشی تدوین الگوی توسعه فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه فرهنگیان (رویکرد آمیخته) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 118-140]

چ

  • چرابین، مسلم الگوی مفهومی نقشه ی جامع فرهنگی نظام آموزش‌وپرورش ایران نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 200-220]

ح

  • حبیبی، شراره ارائه مدل ساختاری متغیرهای مکنون عدالت سازمانی، اعتماد سازمانی، تعهد مستمر و تعهد عاطفی متغیر خودکارآمدی در دو گروه اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 164-182]
  • حریری، نجلا طراحی فرایند سازماندهی و اطلاع‌رسانی اسناد با کمک سیستم مدیریت اسناد در آرشیو ملی ایران [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 141-152]
  • حسینی، محمد علی ارائه مدلی برای میل به ماندگاری در معلمان سازمان آموزش‌وپرورش (مطالعه موردی: معلمان دبیرستان‌های مقطع اول متوسطه آموزش‌وپرورش شهر تهران) [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 82-107]
  • حسین ابادی، زینب بررسی نقش میانجی بهسازی مدرسه در رابطه بین مشارکت اولیا با کیفیت آموزشی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 68-89]
  • حسین پور سعادت ابادی، جعفر تدوین الگوی توسعه فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه فرهنگیان (رویکرد آمیخته) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 118-140]
  • حسن مرادی، نرگس ارائه مدل بومی مدیریت عملکرد با رویکرد توسعه منابع انسانی در آموزش و پرورش استان تهران [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 1-12]
  • حمیدی فر، فاطمه شناسایی ابعاد، مولفه‌ها و شاخص‌های ارتقاء مهارتهای مدیریتی مدیران شرکت مترو در قالب یک الگوی مفهومی و پارادایمی [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 35-56]

خ

  • خدایی، ثریا شناسایی مؤلفه‌های اثرگذار بر تدریس اثربخش معلمان ( مطالعه موردی: معلمان ریاضی در دوره متوسطه) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 13-29]
  • خسروی بابادی، علی اکبر طراحی محیط یادگیری تحولی: مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 81-104]

د

  • داودی، رسول ارائه الگوی اخلاق حرفه ای معلمان (پژوهش کیفی) مورد مطالعه: دبیران متوسطه اول آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 164-183]
  • دلخوش کسمایی، ابوالقاسم الگوی فرآیند خطی‌مشی‌گذاری در نظام آموزش عالی کشور [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 44-65]

ر

  • رحیمی، غلامرضا بررسی و استخراج عناصر تشکیل دهنده حکمت سازمانی و ارزیابی آن با استفاده از متد MCDM فازی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 90-107]
  • رضاپور مسگریان فرد، آزاده رابطه جامعه یادگیرنده حرفه‌ای با نوآوری سازمانی با میانجی‌گری تسهیم دانش به منظور ارائه مدل در دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 30-43]
  • رنجبر، حامد شناسایی و اولویت بندی مهارت های رهبران آموزشی مدارس [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 108-124]
  • رنجبر، مختار اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی سواد رسانه ای دردانشگاه فرهنگیان [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 108-129]

ز

  • زاده مرادیان الانی، نازنین شناسایی عوامل مؤثر بر اخلاق حرفه‌ای مدیران مدارس ابتدایی سازمان آموزش‌وپرورش استان لرستان [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 70-81]
  • زارع، سعیده طراحی الگوی امنیت فرهنگی در توسعه پایدار [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 22-39]

س

  • سجادی، سید علی ارائه مدلی برای میل به ماندگاری در معلمان سازمان آموزش‌وپرورش (مطالعه موردی: معلمان دبیرستان‌های مقطع اول متوسطه آموزش‌وپرورش شهر تهران) [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 82-107]
  • سخدری، کمال شناسایی عوامل محیطی مؤثر بر اتخاذ استراتژی‌های مدیریت خلأهای نهادی در بازارهای درحال‌توسعه [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 1-13]
  • سراج، ایرج ارائه مدل ساختاری متغیرهای مکنون عدالت سازمانی، اعتماد سازمانی، تعهد مستمر و تعهد عاطفی متغیر خودکارآمدی در دو گروه اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 164-182]
  • سعادتی، سعیده الگویابی ساختاری نواندیشی بر تغییر سازمانی با نقش میانجی خلاقیت مدیران مدارس [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 95-107]
  • سعادتمند، زهره شناسایی مؤلفه‌های اثرگذار بر تدریس اثربخش معلمان ( مطالعه موردی: معلمان ریاضی در دوره متوسطه) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 13-29]
  • سعیدی، پرویز طراحی الگوی آموزش کارآفرینی برای موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 62-77]
  • سعیدیان، نرگس شناسایی مولفه های سلامت اداری به منظور ارائه الگوی ارتقاء سلامت اداری در نظام آموزشی دولتی ایران [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 108-120]
  • سلیمی، سمانه بررسی نقش میانجی بهسازی مدرسه در رابطه بین مشارکت اولیا با کیفیت آموزشی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 68-89]
  • سلیمی، سمانه بررسی تأثیر ارزیابی عملکرد بر بهبود عملکرد شغلی با نقش میانجی توانمندسازی معلمان ابتدایی [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 28-40]
  • سلیمی، مهتاب ارائه الگوی مفهومی توسعه عملکرد منابع انسانی با رویکرد آینده‌پژوهی (مطالعه بنیاد مستضعفان) [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 1-21]
  • سلیمی، مهتاب طراحی الگوی امنیت فرهنگی در توسعه پایدار [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 22-39]
  • سلیمی، مهتاب اعتبارسنجی مدل استقرار مدیریت ناب در آموزش و پرورش از نظر متخصصان [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
  • سلیمی، مهتاب ارائه الگوی توسعه کارآفرینی آموزشی در آموزش عالی [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 66-80]
  • سلیمانی، نادر شناسایی و اولویت بندی مهارت های رهبران آموزشی مدارس [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 108-124]

ش

  • شامرادی، سیده نیلوفر ارائه مدل بومی مدیریت عملکرد با رویکرد توسعه منابع انسانی در آموزش و پرورش استان تهران [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 1-12]
  • شاه طالبی، بدری شناسایی مولفه های سلامت اداری به منظور ارائه الگوی ارتقاء سلامت اداری در نظام آموزشی دولتی ایران [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 108-120]
  • شیریان، هوشنگ شناسایی مولفه های سلامت اداری به منظور ارائه الگوی ارتقاء سلامت اداری در نظام آموزشی دولتی ایران [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 108-120]
  • شیرزاد، بهارک شناسایی ابعاد، مولفه‌ها و شاخص‌های ارتقاء مهارتهای مدیریتی مدیران شرکت مترو در قالب یک الگوی مفهومی و پارادایمی [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 35-56]
  • شیروانی جوزدانی، علیرضا طراحی و تبیین الگوی عوامل مؤثر بر خودشیفتگی مدیران با تأکید بر حالت نظارتی(مطالعه موردی مدیران دانشگاه پیام نور) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 153-170]
  • شعبانی کلاته ملا محمد قلی، علی طراحی الگوی آموزش کارآفرینی برای موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 62-77]
  • شفیع زاده، حمید شناسایی و اولویت بندی مهارت های رهبران آموزشی مدارس [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 108-124]
  • شکوهی، علی میزان تناسب ابعاد و مؤلفه‌های مدل توسعه سرمایه فکری در مدارس ابتدایی کشور از نظر متخصصان علوم تربیتی و آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 185-199]
  • شهرابی فراهانی، رضا طراحی فرایند سازماندهی و اطلاع‌رسانی اسناد با کمک سیستم مدیریت اسناد در آرشیو ملی ایران [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 141-152]
  • شهرکی پور، حسن عوامل موثر برآموزش نقشه مفهومی درارتقائ آموزش زبان دوم دانش آموزان دوره متوسطه با تاکید بر رویکرد ارتباطی [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 105-117]
  • شهرکی پور، حسن تدوین و برازش مدل مطلوب سازمان یادگیرنده از منظر ساختار سازمانی حامی یادگیری در سازمان آموزش‌وپرورش با تأکید بر مدیریت دانش [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 57-69]

ص

  • صابر، افسانه عوامل موثر برآموزش نقشه مفهومی درارتقائ آموزش زبان دوم دانش آموزان دوره متوسطه با تاکید بر رویکرد ارتباطی [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 105-117]
  • صالحی، محمد تأثیر معنویت گرایی بر اخلاق کاری کارکنان سازمان آموزش‌وپرورش استان گلستان جهت ارائه مدل [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 14-27]
  • صفاریان همدانی، سعید طراحی و اعتبار سنجی مدل تاثیر کیفیت خدمات آموزشی بر تحلیل رفتگی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه های استان اردبیل) [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 118-148]
  • صفری، محمود ارائه الگوی نظام آموزش عالی بر اساس فرآیند توسعه منابع انسانی [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 41-56]

ض

  • ضامنی، فرشیده شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های مدیریت منابع انسانی پایدار مؤثر بر توسعه صنعت خودرو ایران [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 171-192]

ط

  • طالب، زهرا طراحی الگوی اخلاق حرفه ای اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 184-200]

ع

  • عباسی، حسین واکاوی فلسفی ذهنیت پنج گانه مدیران آموزش عالی در دانشگاه آزاد اسلامی (مطالعه موردی: استان های تهران و البرز) [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 40-67]
  • ع حدادی، طاهره ارائه الگوی مفهومی توسعه عملکرد منابع انسانی با رویکرد آینده‌پژوهی (مطالعه بنیاد مستضعفان) [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 1-21]
  • عربان، شجاع شناسایی عوامل مؤثر بر اخلاق حرفه‌ای مدیران مدارس ابتدایی سازمان آموزش‌وپرورش استان لرستان [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 70-81]
  • عسکری، فاطمه شناسایی عوامل محیطی مؤثر بر اتخاذ استراتژی‌های مدیریت خلأهای نهادی در بازارهای درحال‌توسعه [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 1-13]
  • علی پناه، مهرداد مهم ترین مولفه های یک مدل اثر بخش برای مدیران دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش استان لرستان [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 158-184]
  • عنایتی، ترانه رابطه جامعه یادگیرنده حرفه‌ای با نوآوری سازمانی با میانجی‌گری تسهیم دانش به منظور ارائه مدل در دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 30-43]

ف

  • فرجادمند، لیلا ارائه مدل بومی مدیریت عملکرد با رویکرد توسعه منابع انسانی در آموزش و پرورش استان تهران [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 1-12]
  • فرشاد، محبوبه شناسایی عوامل موثر بر بهبود انتخاب منابع انسانی در آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 147-163]
  • فهیم طالبی، آناهیتا طراحی و تبیین الگوی عوامل مؤثر بر خودشیفتگی مدیران با تأکید بر حالت نظارتی(مطالعه موردی مدیران دانشگاه پیام نور) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 153-170]

ق

  • قربانی، مریم طراحی و تبیین الگوی عوامل مؤثر بر خودشیفتگی مدیران با تأکید بر حالت نظارتی(مطالعه موردی مدیران دانشگاه پیام نور) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 153-170]
  • قلتاش، عباس اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی سواد رسانه ای دردانشگاه فرهنگیان [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 108-129]
  • قلی مسگرها، سمانه اعتبارسنجی مدل استقرار مدیریت ناب در آموزش و پرورش از نظر متخصصان [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
  • قورچیان، نادرقلی ارائه مدلی برای میل به ماندگاری در معلمان سازمان آموزش‌وپرورش (مطالعه موردی: معلمان دبیرستان‌های مقطع اول متوسطه آموزش‌وپرورش شهر تهران) [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 82-107]

ک

  • کاظمی، نورالدین ارایه مدل کیفی شایستگی های حرفه ای مدرسان دانشگاه علمی کاربردی کشور [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 130-145]
  • کاوسی، اسماعیل ارایه مدل کیفی شایستگی های حرفه ای مدرسان دانشگاه علمی کاربردی کشور [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 130-145]
  • کاوسی، اسماعیل تدوین الگوی توسعه فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه فرهنگیان (رویکرد آمیخته) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 118-140]
  • کریمخانی، حسن الگوی فرآیند خطی‌مشی‌گذاری در نظام آموزش عالی کشور [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 44-65]
  • کریم زاده، صمد شناسایی عوامل مؤثر بر آموزش منابع انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه الگوی مطلوب (مورد مطالعه: دانشگاه های آزاد اسلامی استان تهران) [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 121-135]
  • کلانتری، مهدی ارائه مدل ساختاری متغیرهای مکنون عدالت سازمانی، اعتماد سازمانی، تعهد مستمر و تعهد عاطفی متغیر خودکارآمدی در دو گروه اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 164-182]

گ

  • گلی پور، مریم ارائه الگوی نظام آموزش عالی بر اساس فرآیند توسعه منابع انسانی [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 41-56]

م

  • محمودی، امیرحسین شناسایی ابعاد، مولفه‌ها و شاخص‌های ارتقاء مهارتهای مدیریتی مدیران شرکت مترو در قالب یک الگوی مفهومی و پارادایمی [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 35-56]
  • مرادیان، پریسا ارائه الگوی توسعه کارآفرینی آموزشی در آموزش عالی [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 66-80]
  • میرزایی، نورالدین ارائه الگوی اخلاق حرفه ای معلمان (پژوهش کیفی) مورد مطالعه: دبیران متوسطه اول آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 164-183]
  • میرعابدینی، سیده فاطمه تأثیر معنویت گرایی بر اخلاق کاری کارکنان سازمان آموزش‌وپرورش استان گلستان جهت ارائه مدل [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 14-27]
  • مصطفی پور حسین آبادی، مریم واکاوی فلسفی ذهنیت پنج گانه مدیران آموزش عالی در دانشگاه آزاد اسلامی (مطالعه موردی: استان های تهران و البرز) [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 40-67]
  • معافی مدنی، سیده خدیجه الگویابی ساختاری نواندیشی بر تغییر سازمانی با نقش میانجی خلاقیت مدیران مدارس [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 95-107]
  • معظمی، مجتبی ارایه مدل کیفی شایستگی های حرفه ای مدرسان دانشگاه علمی کاربردی کشور [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 130-145]
  • معظمی، مجتبی تدوین الگوی توسعه فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه فرهنگیان (رویکرد آمیخته) [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 118-140]
  • معقول، علی الگوی مفهومی نقشه ی جامع فرهنگی نظام آموزش‌وپرورش ایران نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 200-220]
  • معینی، علی نقی الگوی مفهومی نقشه ی جامع فرهنگی نظام آموزش‌وپرورش ایران نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 200-220]
  • منصوری، عباس اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی سواد رسانه ای دردانشگاه فرهنگیان [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 108-129]
  • مهرداد، حسین مهم ترین مولفه های یک مدل اثر بخش برای مدیران دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش استان لرستان [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 158-184]
  • موسوی، سیدکریم طراحی الگوی اخلاق حرفه ای اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 184-200]

ن

  • نیازآذری، کیومرث رابطه جامعه یادگیرنده حرفه‌ای با نوآوری سازمانی با میانجی‌گری تسهیم دانش به منظور ارائه مدل در دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 30-43]
  • نیازآذری، کیومرث تأثیر معنویت گرایی بر اخلاق کاری کارکنان سازمان آموزش‌وپرورش استان گلستان جهت ارائه مدل [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 14-27]
  • ناصری، سعید تدوین و برازش مدل مطلوب سازمان یادگیرنده از منظر ساختار سازمانی حامی یادگیری در سازمان آموزش‌وپرورش با تأکید بر مدیریت دانش [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 57-69]
  • ناظم، فتاح شناسایی عوامل مؤثر بر آموزش منابع انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه الگوی مطلوب (مورد مطالعه: دانشگاه های آزاد اسلامی استان تهران) [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 121-135]
  • نژادایرانی، فرهاد بررسی و استخراج عناصر تشکیل دهنده حکمت سازمانی و ارزیابی آن با استفاده از متد MCDM فازی [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 90-107]
  • نوشین فرد، فاطمه طراحی فرایند سازماندهی و اطلاع‌رسانی اسناد با کمک سیستم مدیریت اسناد در آرشیو ملی ایران [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 141-152]

و

  • وحیدی، زهرا طراحی محیط یادگیری تحولی: مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 3، 1400، صفحه 81-104]
  • ودودی، سولماز طراحی و اعتبار سنجی مدل تاثیر کیفیت خدمات آموزشی بر تحلیل رفتگی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه های استان اردبیل) [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 118-148]

ه

  • هاشمی، سیداحمد اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی سواد رسانه ای دردانشگاه فرهنگیان [دوره 16، شماره 1، 1399، صفحه 108-129]

ی

  • یادگاری، فردوس تدوین و برازش مدل مطلوب سازمان یادگیرنده از منظر ساختار سازمانی حامی یادگیری در سازمان آموزش‌وپرورش با تأکید بر مدیریت دانش [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 57-69]
  • یالپانیان، باهره شناسایی عوامل مؤثر بر آموزش منابع انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه الگوی مطلوب (مورد مطالعه: دانشگاه های آزاد اسلامی استان تهران) [دوره 16، شماره 4، 1400، صفحه 121-135]