حسنی، ع. (1388). عوامل مؤثر بر توسعه یادگیری گروهی. معرفت، 18(137): 108-91.
حسین میرزایی، آ. (1394). تحلیل تأثیر ساختار سازمانی بر ظهور سرمایه فکری با میانجی گری هوش سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان و مدیران مجتمع صنایع و معادن احیاء سپاهان). پایان نامه ارشد مدیریت اجرایی گرایش مجازی دانشگاه اصفهان.
حیدری، م. (1392). بررسی روابط چندگانه میان یادگیری سازمانی، توانمند سازی های تعالی سازمانی و قابلیت های چابکی سازمانی از دیدگاه اعضاء هیات علمی دانشگاه های دولتی شهر اصفهان. پایان نامه دکترا مدیریت آموزشی، دانشگاه اصفهان.
خصم افکن نظام، م. (1393). تحلیل تأثیر سرمایه فکری بر عملکرد توسعه محصول جدید با در نظر گرفتن اثر میانجی گری قابلیت یادگیری سازمانی، چشم انداز و مزیت رقابتی محصول جدید در صنعت خودرو (مورد مطالعه: شرکت های ایران خودرو و سایپا). پایان نامه دکترا مدیریت بازرگانی گرایش رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی، دانشگاه اصفهان.
خورشید، ص و پاشازاده، ع. (1393). اثر سبک رهبری تحول آفرین بر قابلیت یادگیری سازمانی با ملاحظه نقش میانجی هوش سازمانی. پژوهش نامه مدیریت تحول ، 6(11): 28-1.
داورزنی، ه و اقدسی، م. (1384). ﻣﻔﻬﻮم ﺳﺎزی ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﻳﺎدﮔﻴﺮی ﺑﺎ روﻳﻜﺮد ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ. سومین کنفرانس بین المللی مدیریت 29 آذر لغایت 1 دی ماه.
رابینز، ا. (1393). تئوری سازمان،ساختار و طرح سازمانی. ترجمه مهدی الوانی و حسن دانایی فرد،انتشارات صفار، چاپ چهلم.
رامشگر، ر؛ رجائی پور، س و سیادت، ع. (1392). رابطه ابعاد ساختار سازمانی و میزان کاربست مؤلفههای مدیریت استراتژیک در دانشگاه های دولتی اصفهان. فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد واحدگرمسار، 7(3): 32-9.
رامشگر مبارکه، ر. (1392). بررسی رابطه بین ابعاد ساختار سازمانی و میزان کاربست مؤلفههای مدیریت استراتژیک در دانشگاه های دولتی شهر اصفهان. پایان نامه ارشد مدیریت آموزشی، دانشگاه اصفهان.
زارعی متین، ح. (1380). دوازده ویژگی سازمانهای یادگیری. مجله مجتمع آموزش علی قم، 3(10): 87-59.
شفی، آ. (1385). رابطه توانمندسازی کارکنان و یادگیری سازمانی در شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران.
صلواتی، عادل و زارعی، ح. (1391)،. بررسی رابطه ساختار سازمانی و یادگیری سازمانی در شرکت های پخش انرژی استان اصفهان. http://marketingarticles.ir/marketing/596-%D8.html
عباسی، س. (1389). سنجش قابلیت های یادگیری سازمانی در شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان. پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی-تحول،دانشگاه اصفهان.
غلامی، ا؛ رجائی پور، س؛ کرمی محمدآبادی، ا و ملکی مقدم، م. (1392). بررسی رابطه بین ساختار سازمانی، خلاقیت و یادگیری سازمانی کارکنان در دانشگاه لرستان
. دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، گرگان، موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی حکیم جرجانی.
فراست خواه، م. (1377). آموزش عالی در آستانه قرن بیست و یکم. فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، دوره 17: 129-119.
فرنچ، و و سیسیل، اچ. (1394). مدیریت تحول در سازمان، ترجمه ی سید مهدی الوانی و حسن دانایی فرد. تهران: انتشارات صفار.
قجاوند، م. (1391). تأثیر ساختار سازمانی بر ظرفیت سازی تسهیم دانش در سازمان آموزش و پرورش شهر تهران. پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی ـ نیروی انسانی،دانشگاه علامه طباطبائی، پردیس نیمه حضوری.
مزرعه، ش. (1390). تعیین تاثیر ابعاد ساختاری سازمان بر اعتماد سازمانی در شرکت فولاد مبارکه اصفهان. پایان نامه کارشناسی ارشد،مدیریت بازرگانی گرایش تحول دانشگاه اصفهان.
معروفی، ی و یوسف زاده، م. (۱۳۹۰). افق های پیش رو و ضرورت تبدیل دانشگاه ها به سازمانهای یادگیرنده و کارآفرین. اولین همایش بین المللی مدیریت، آینده نگری، کارآفرینی و صنعت در آموزش عالی، سنندج، دانشگاه کردستان.
میرمحمدی، م و یونسی، م. (1389). بررسی رابطه یادگیری سازمانی با توانمندسازی فرماندهان ومدیران ناجا. فصلنامه نظارت و بازرسی، 4(12): 68-51.
مینتزبرگ، ه. (1371). سازماندهی پنج الگوی کارساز، ترجمه ابولحسن فقیهی و حسین وزیری، مرکز آموزش مدیریت دولتی.
نکوئی مقدم، م و بهشتی فرد، م. (1386). سازمانهای یادگیرنده. انتشارات وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی. معاونت توسعه مدیریت منابع،دانشگاه علوم پزشکی تبریز، 1و13و24.
هویدا، ر. (1386). بررسی کاربست مولفه های سازمان یادگیرنده و بهبود کیفیت آموزش در دانشگاه های دولتی استان اصفهان و ارائه الگوی دانشگاه یادگیرنده. رساله دکتری، دانشگاه اصفهان